منتديات أخر حاجة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
مرحبا بك في منتديات أخر حاجة
يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا

او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي

سنتشرف بتسجيلك

شكرا
ادارة المنتدي

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات أخر حاجة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
مرحبا بك في منتديات أخر حاجة
يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا

او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي

سنتشرف بتسجيلك

شكرا
ادارة المنتدي

منتديات أخر حاجة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حصريا وعندنا وبس :: عاوز يكون عندك منتدي بتاعك بس مش عارف تعمل منتدي ولا يهمك اكتب لنا البيانات واحنا نعملك المنتدي بكل اللي انت عايزه مجاااااااااااااااااناا وطلباتك أوامر

حصري حصريا وعندنا وبس :: عاوز يكون عندك منتدي بتاعك بس مش عارف تعمل منتدي ولا يهمك اكتب لنا البيانات واحنا نعملك المنتدي بكل اللي انت عايزه مجاااااااااااااااااناا وطلباتك أوامر

مُساهمة من طرف emadsoliman الإثنين يناير 10, 2011 12:01 am

أخي الحبيب داللواقتي وبس عندنا تقدر تمتلك منتدي كل اللي عليك عمل 20 موضوع بالقسم اللي تحبه عندنا
وبعدين تدينا البيانات اللي انت عايز تعمل بيها المنتدي واحنا هانعمل كل حاجة وهنديلك الموقع عالجاهز بالأسم اللي انت عايزه والباسورد اللي هتختاره

كل اللي عليك تكتب البيانات دي وترسلهالي فى رسالة خاصة واحنا هانصمملك الموقع ونبعتهولك في رسالة خاصة

البيانات المطلوبة لعمل المنتدي :-

1- اسمك بالعربي
2- اسم الموقع اللي انت عازو بالأنجلش يعني كدة مثلا top0.own0
3- الأسم المستعار اللي هاتدخل بيه مثلا emadsoliman
4- كلمة السر اللي هاتدخل بيها للوحة ادارة منتداك اختار اي كلمة سر تعجبك
5- ايميلك ولازم يكون صحيح عشان رسالة التفعيل هاتروح عليه ولو نسيت كلمة المرور هاتجيلك عليه
7- اللون اللي تحبه لمنتداك
8- وصف موجز لمنتداك
ــ_________________________________________
ابعتلي البيانات في رسالة خاصة والباقي عليا ومبروك عليك الموقع

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
emadsoliman
emadsoliman

المدير العام المدير العام

عدد مرات الشكر : 39

https://top0.own0.com

- مواضيع مماثلة
» حصريا لعبه الأكشن المسليه والرائعه :: Shank Portable :: تعمل بدون تسطيب و مضغوطة بحجم 436 فقط
» حصريا الشرح بالتفصيل الممل اصنع منتدي احترافي عربي أكثر من رائع في أقل من ثلاث دقائق حتي ولو كنت من المبتدئين ولا تدري أي شيئ عن التصميم فالطريقة سهلة جدا والشرح وافي
» حصريا علي أخر حاجة اسطوانة الويندوز التى تعمل من السى دى بدون تسطيب MASTER XP 2011 Live CD مبنية على النظام المشهور BartPe وتحتوى على مجموعة من برامج التشغيل بحجم 368 ميجا - روابط مباشرة وسريعة وعلى اكثر من سيرفر
» كود جعل محتوي المنتدي بالمنتصف
»  شرح عمل نسخة gost تعمل علي اي جهاز الشرح بالصور وبالتفصيل الممل